Lorem Ipsum is simply dummy text of the printing and typesetting industry. Lorem Ipsum has been the industry's standard dummy text ever since the 1500s, when an unknown printer took a galley of type and scrambled it to make a type specimen book. It has survived not only five centuries, but also the leap into electronic typesetting, remaining essentially unchanged. It was popularised in the 1960s with the release of Letraset sheets containing Lorem Ipsum passages, and more recently with desktop publishing software like Aldus PageMaker including versions of Lorem Ipsum.

Wednesday, January 12, 2011

Keguguran

Salam...

Bukan keguguran kandungan ye...tp keguguran rambut! suspen aje kan.Saja buat entry tentang keguguran rambut ni, manatau kot2 ada yg boleh membantu ke..(harapan la). Sejak melahirkan ni (2tahun yang lalu) rambut makin lama makin berkurangan aje aku tengok.Setiap hari ade rambut gugur kat lantai...hari2 jugak la nak kena menyapu kat rumah tu...kalau tak menyapu ape pulak rupenya lantai penuh dengan rambut kan.

Aku rasa korang pon mengalami masalah yang sama mcm aku...tp mungkin ada yang masih mentain kot.huh! jeles hakak...! kepala aku ni dah botak depan da...hudohnya aku rasa,wahah... kalau lah rambut aku ni laku dan boleh dijual, aku rasa dah kayo makcik!! keh3...

Rasanya masalah keguguran rambut selepas melahirkan ni tak ada penyelesaian kot...kalau tanye kat orang2 diluar sana pon semua akan bagi jawapan yang sama.."ala,biasa lah tu..dah ada anak memang mcm tu".:( Jadi...buat dono aje lah!

2 comments:

Sue said...

memang suspenDED je tajuk entry..anyway, ku biasanya lepas 3 bulan bersalin, komfem rambut start gugur..skang ni pun ada gugur gak..

raFida oThMan ( fiEda ) said...

kan aku kate...so, normal la kan.

Post a Comment