Lorem Ipsum is simply dummy text of the printing and typesetting industry. Lorem Ipsum has been the industry's standard dummy text ever since the 1500s, when an unknown printer took a galley of type and scrambled it to make a type specimen book. It has survived not only five centuries, but also the leap into electronic typesetting, remaining essentially unchanged. It was popularised in the 1960s with the release of Letraset sheets containing Lorem Ipsum passages, and more recently with desktop publishing software like Aldus PageMaker including versions of Lorem Ipsum.

Wednesday, January 19, 2011

Permulaan tahun2011 yang sangat sibuk!

Salam...

Masuk tahun 2011 ni kerja2 aku diopis semakin bertambah, sampai tak sempat nak berbloging,berfb-ing,berym-ing,bergosip-ing dan seangkatan dengan nya,wahaha...kalau kat opis da busy dari pagi sampai kepetang..balik rumah mesti nak rehat dan spend time dengan sikecik ni...nak on laptop pon malas ini kan pulak nak berbloging,huh harapan la.Malam ni terlebey rajin pulaks,dalam pale hots aku ni banyak story dah...rasa berat pulak kepala, tak dapat nak bermanja dengan blog aku nieh.keh2...Sementara tengah rajin and ade masa ni aku nk hapdate siket la blog aku.

Keadaan aku diopis ketika ini...huh,tersangat la stress!! bukan disebabkan kerja yang banyak,tapi stress dengan kehadiran HRmanager yang baru...cerewet N busybody!:(
Aku ni receptionist je kot...tapi tak macam receptionist pon,boleh dikatakan semua kerja2 bahagian HR aku kene buat juga..(ape motif amek staff ramai2 aku pon taktau).
Yang buat aku benggang tu HRmanager yang macam director filem tu. Kerja dia tau nak mengarah orang je!Macam2 kerja dia suruh aku buat, dia ingat aku ni takde kerja lain kot...dok kira bulu je gamaknye.Geram betol!

Kerja banyak tak jadi masalah bagi aku, kalau takde kerja langsung pon bosan jugak..macam dulu la,banyak sangat masa yang terbuang.sakarang ni sampai tak cukup masa pulak..tapi ok lah,tak rasa masa bejalan..tup2 dah balik time!
Harap aku dapat bersabar la dengan perangai orang yang tak macam orang tu.

YaAllah tingkatkan lah tahap kesabaran dan tabahkan lah hati aku untuk menjalani hari2 esok.Aminn...

0 comments:

Post a Comment