Lorem Ipsum is simply dummy text of the printing and typesetting industry. Lorem Ipsum has been the industry's standard dummy text ever since the 1500s, when an unknown printer took a galley of type and scrambled it to make a type specimen book. It has survived not only five centuries, but also the leap into electronic typesetting, remaining essentially unchanged. It was popularised in the 1960s with the release of Letraset sheets containing Lorem Ipsum passages, and more recently with desktop publishing software like Aldus PageMaker including versions of Lorem Ipsum.

Friday, January 21, 2011

Stesen Radio

Salam...

Ni nak habaq mai siket...dolu-dolu ceq ni suka sangat aihhh dengaq radio ERA pagi2.Kalau nak p kerja tu memang radio ERA lah yang menjadi teman ceq dalam kereta tu...sejak pemergian arwan Din Beramboi, ceq takmo dengaq dah radio ERA..tak menusuk kalbu lagi dah...jadi ceq beralih ke stesen radio lain, iaitu radio Hotfm.Ceq pon layan lah bebudak 3 ekoq tu pagi2 nak p opis tu..boleh tahan jugak depa tu.Tapi lagu2 tak berapa nak bekenan la...celaru pala hotak ceq dengaq lagu2 zaman moden.haishh...

La ni, dua tiga menjak ni ceq rasa dah jatuh hati pulak kat radio Sinarfm...macam dah kena aje dengan jiwa ceq nieh.Suka sangat aihhh ngan KE,SY dan krill tu. Sangat menggelikan hati ceq.Dok dalam kereta sambil memandu tu tesengeh2 ceq macam orang gila.wahaha...

Ceq tak tau lah pasai apa la ni ceq suka sangat dengaq radio Sinarfm tu...p lunch dan nak balik pon ceq dok layan radio tu jugak la.Rasa tenang ja jiwa dok dengaq lagu2 evergreen.Mungkin sebab berubahan hormon kot...atau pon sebab umur yang semakin meningkat ni...hikhikhik.

1 comments:

Sue said...

ku juga suka sinarFm..terutama slot paginya walaupun sebenarnya jarang dgr diwaktu pagi..hahahaha..i followwwwwwww..

Post a Comment